Vrátenie tovaru

Na základe platných právnych predpisov Slovenskej republiky, má každý kupujúci nárok u predávajúceho uplatniť si svoje právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie tovaru). V zákonom stanovenej lehote 14 dní môže kupujúci vrátiť tovaru predávajúcemu. Spolu s tovarom má kupujúci povinnosť doručiť žiadosť o odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany zákazníka, po prijatí a spracovaní ktorej, budú kupujúcemu vrátené finančné prostriedky za tovar z e-shopu www.naturu.sk, ktorý je v tomto prípade predmetom odstúpenia od zmluvy. Po úspešnom spracovaní žiadosti budú kupujúcemu vrátené finančné prostriedky a to do 14 dní od dňa, kedy bolo predávajúcemu úspešne doručené predmetné oznámenie o odstúpení tovaru zo strany kupujúceho.

Na vrátenie nového nepoškodeného tovaru v zákonnej lehote do 14 dní prosím využi ktorékoľvek podacie miesto Packety/Zásielkovne.

Dôležité: Prosíme všetkých zákazníkov, aby vrátený/reklamovaný tovar odosielali výhradne spôsobom, ktorý je uvedený nižšie. Vrátené zásielky odoslané prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu sídla firmy neakceptujeme ako korektný spôsob vrátenia/reklamácie tovaru. Zásielky s dobierkou nebudú akceptované ako korektne vrátený/reklamovaný tovar.

Postup pri vrátení tovaru (odstúpení od kúpnej zmluvy):

✍🏻 1. Vyplň PDF formulár

Vyplň interaktívne Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku, ktoré si môžeš stiahnuť kliknutím na odkaz nižšie. Dokument je možné elektronicky vyplniť v bežne dostupných prehliadačoch PDF:

📥 Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku

Je potrebné vyplniť všetky body Odstúpenia od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku:

  • Identifikačné údaje zákazníka – Meno a priezvisko, adresu a kontakt (uvedené na faktúre)
  • Číslo objednávky (Variabilný symbol)
  • Dátum prevzatia tovaru
  • Číslo faktúry
  • Zvoľte možnosť, či chcete vrátiť všetok tovar z faktúry, alebo iba časť (v prípade ak iba časť, prosíme do poľa vpíšte kód tovaru z faktúry)
  • Suma na vrátenie (suma tovaru, alebo tovarov, ktoré žiadate vrátiť)
  • Číslo účtu v tvare IBAN (iba v prípade zásielok uhradených na dobierku)
  • Sumarizácia zásielky
  • Dátum podania žiadosti, miesto podania

📩 2. Odošli formulár

Vyplnené Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku odošli na emailovú adresu shop@trackink.sk.

📦 3. Bezpečne zabaľ tovar

Tovar starostlivobezpečne zabaľ, aby sa na ceste k nám nezničil.

🔍 4. Vyhľadaj podacie miesto Packety

Pomocou tohto odkazu: https://www.packeta.sk/pobocky vyhľadáš nabližšie podacie miesto služby spoločnosti Packeta. Pri vyhľadávaní vhodného podacieho miesta nezabudni zaškrtnúť možnosť “Podacie miesta”.

👋🏻 5. Odovzdaj tovar, ktorý chceš vrátiť

Bezpečne zabalený tovar odovzdaj vo vybranej pobočke Packety. Pri odovzdávaní tovaru nezabudni uviesť kód: 94414499. Obsluha odberného miesta Packeta vytlačí podací štítok a zásielku nám odovzdá.

🥳 6. Prijatie a vyriešenie vráteného tovaru

Prijatý tovar sprocesujeme a sumu za tovar ti vrátime do 14 dní na bankový účet, z ktorého bola uhradená objednávka tovaru. V prípade vrátenia finančných prostriedkov, ktoré nám boli uhradené prostredníctvom dobierky, odošleme finačné prostriedky na číslo účtu zadané v priloženej žiadosti s Odstúpením od kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku.

Pozor, vrátenie tovaru nad rámec zákonom stanovenej lehoty nebude možné, ak:

  • tovar javí známky opotrebenia, ktoré je spôsobené vplyvom používania,
  • alebo ak bol tovar poškodený.